Nasty Rodent

Ik las zopas over Virb, een soort Myspace zonder de irritante kantjes. Bijvoorbeeld dus geen reclametoestanden, en de player die niet automatisch begint te spelen. Ik heb er net een accountje op gemaakt met wat muziek van Kevin, Ewoud en mezelf, onder de groepsnaam Nasty Rodent, op eigen risico want de anderen weten nog van niks.

Ik ben benieuwd wat zij ervan gaan zeggen, nu ik zonder overleg een naam heb gekozen die misschien niet bij iedereen dezelfde dingen oproept als bij mij (Ni!, Ecky Ecky etcetera, kokosnoten, ‘Fetchez la vache’, Killer Rabbits, GET ON WITH IT!), maar ik vond dat ik die naam toch eens moest gebruiken voor iemand me voor was, want ik vind hem alvast heel goed.

Terug naar de muziek. De stijl die wordt gehanteerd neigt nogal naar post rock, en doet mij in ieder geval wat denken aan Explosions In The Sky, maar dan (voorlopig) veel minder goed/uitgewerkt, en minder origineel allicht ook. Maar voor 1 of 2 jamsessies vind ik het zelf toch niet slecht, maar oordeel vooral zelf op de pagina.

En nog eens de link:
www.virb.com/nastyrodent

Update:

Omdat die rommel van Myspace nog net iets populairder is heb ik daar ook maar snel een accountje aangemaakt:
www.myspace.com/nastyrodent

2 Responses to Nasty Rodent

  1. Freddie schreef:

    hoi!

    de eerste 2 minuten van jullie song is veelbelovend, wat daarna komt is, voor mij althans, iets te chaotisch en te weinig harmonieus.

    Anyway, blijven doorgaan!

    Reden waarom ikhier post en niet in vibe… inlog-rommel. Ik heb geen zin om mij voor het honderd-duizendste gedoe te registreren en steeds m’n paswoord vergeten..

  2. Tommie Montana schreef:

    Miljaar, da had ik zelf nog niet gemerkt. Even getest en inderdaad, inlog-rommel. Geen kat wil daar voor registreren natuurlijk, en terecht. Hetzelfde met Myspace blijkbaar. Alletwee dus dikke rommel, maar wel nog handig om te beluisteren, en dat is dan ook de enige bedoeling.

    En ja, chaotisch is een vrij rake samenvatting. Dat kan voorlopig niet worden uitgesloten als 3 gasten hun versterker elk luider zetten om zichzelf beter te horen. Weinig harmonieus, daar kan ik ook inkomen, maar wacht maar tot ik mijn beste melodieën begin op te duikelen.

    You ain’t seen nothing yet, and the best is yet to come.

Geef een reactie

